بازتاب‌های یک نامه

بازتاب ها و واکنش ها درباره نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

بازتاب‌های یک نامه

بازتاب ها و واکنش ها درباره نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم

به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ریچارد فالک (Richard Anderson Falk) استاد دانشگاه و پروفسور آمریکایی 84 ساله و از سال 2008 فرستاده ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل به مناطق خودمختار فلسطین است.


ریچارد فالک روز گذشته در چند خط به نامه رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی این طور پاسخ داد:

«این نامه، حاوی مطالبی زیبا و انسانی است و اگرچه خطاب به جوانان نوشته شده اما برای همه ما اهمیت دارد. محورهای این نامه را می‌توان سنگ بنای معنوی و اخلاقیِ جوامع قرار داد و آن را به کلّ بشریت وسعت بخشید. وجود چنین احساسی در این برهه زمانی بسیار ضروری‌ست، چون قادر است با از بین بردن بی‌اعتمادی‌ها، به خلع سلاح هسته‌ای در دنیا و امنیت کمک کند. من 84 سال دارم ولی حس می‌کنم به اندازه کافی جوان هستم که این نامه، مرا مخاطب قرار داده باشد و بخواهم به پیام پرمعنای آیت‌الله خامنه‌ای پاسخ دهم.»


منبع: (+)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی